Post by usfomartevin on Mar 5, 2022 21:23:40 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sushi Roll 3D - Cooking ASMR ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sushi Roll 3D - Cooking ASMR IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa enemmän pisteitä ▞▞▞
▞▞▞ Sushi Roll 3D - Cooking ASMR 2022 version ▞▞▞
Suosittelen, että älä ja toistan, älä lataa peliä älä luota siihen mitä laulat mainoksessa, se on inhottavaa sekunti Aioin oksentaa kirjaimellisesti tämä on pahempaa kuin näet sen mainoksissa, se on inhottavaa🤮🤮 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤯
Tästä pelistä voi tulla hauska peli, mutta se potentiaali menee hukkaan, kun peliin mahtuu niin monta mainosta kuin mahdollista. Älä vietä muutamaa päivää halvalla pelillä vain ansaitaksesi rahaa mainoksilla, käytä vuosi peliin, joka voidaan arvioida vuoden peliksi #1, ja houkuttele yli miljoonia pelaajia, jotka nauttivat sen pelaamisesta.
Tämä peli ei ole kauhea – se kyllästyy, ja siellä on paljon mainoksia... mutta se on hauska peli alussa
On aika yllättävää, että arvostan tätä peliä, kun pääsin vasta tasolle 3. Joka tapauksessa, tämä peli on TAPA LAGGY, eikä se ole niin hauskaa. Se on ASMR, mutta en vain pidä pelistä. Pelaan mieluummin rip off among Us -pelejä.😒
Kuinka pääsen seuraavalle tasolle... Latasin ja pelasin tämän pelin 3 kuukauden ajan. Mutta olen 1. tasolla. En pääse seuraavalle tasolle... Miksi tämä
Hyvät hahmot hyvä suunnittelu, mutta se on melko viivästynyt, koska kun asensin sen ensimmäisen kerran, yksi tasoista oli täysin musta ja toiseksi, kun asensin sen uudelleen, oli yksi taso, joka ei vastaa voi luoja, korjaa tämä
Pidän siitä, niin tyydyttävää! Mutta yksi ongelma, MAINOKSET!!!! Kuten aina kun saan jonkun tilauksen valmiiksi, mainokset lentävät odottavasta varastosta! Kuten helvetti, kuka loi nämä pirun mainokset? Pidän siitä kuitenkin, suosikkini oli sushin pyörittäminen oikeisiin asioihin, ei vääriin, kuten mätä ruokaa tai torakoita tai pinssejä, mutta minulla on tämä unelmapäivitys, uudet huoneet ja paikka, jossa voimme tavata muita pelaajia ja tehdä omamme. käyttäjätunnukset! Toivon, että voisin antaa sille viisi, mutta… annoin kolme. Se tarkoittaa keskimääräistä.
Pidän siitä, että se on todella siistiä, ja pidän siitä, että se on 3D ja voit rullata
Tämä peli on paras. Ole hyvä ja anna meille tämän pelin toinen osa. Ja suuri kiitos tästä pelistä
Omasta mielestäni tämä peli on erittäin viihdyttävä ja tyydyttävä. Se on loistava peli pelata, kun olet tylsistynyt tai stressaantunut. Mainoksia ei ole paljon, mikä johtaa toiseen syyyn, miksi rakastan tätä peliä. Jotkut muut pelini ovat hauskoja; mutta ne sisältävät monia mainoksia! Jos pidät peleistä, joissa on vähemmän mainoksia, suosittelen tätä peliä. Se viivästyy harvoin (tämän olen vain kokenut pelissä, sinulla voi olla erilainen kokemus omalla laitteellasi.) Pelaan päivittäin, olen koukussa!!
Se näyttää olevan hauskaa, eikä minulla ole vikoja ja se on niin siistiä oooo
On mainoksia 24/7 Pyysin 3-vuotiasta siskoani pelaamaan ja hän kertoi minulle, että siellä oli huonoja mainoksia
Rakastan tätä peliä!!! Se on niin hauskaa, mitä vihaan siinä on mainoksia, joissa on niin paljon kuten ik dude, mutta ja niin ja myös miltä ne näyttävät En halua olla ilkeä, mutta ne näyttävät lapsilta. Ihmiset eivät kuitenkaan ole niin pahoillani sinusta, kuten asmr. Tämä peli!
Tämä on täydellinen sushirullapeli, pidän siitä todella ja siinä on mainoksia, mutta se on okei, joten tämä peli on aivan täydellinen
Upea peli, paljon mainoksia, mutta se on sen arvoista
Liian monet mainokset turhauttavat
Tylsä ja ihan liikaa mainoksia. Tylsää ja liikaa mainoksia.
Hauska peli voisi olla vähän vaikeampi
Sushi Roll 3D - Cooking ASMR असल की नकल वाले गेम kxma
Tämä peli oli hyvä peli pelata kun on tylsää😒. En pitänyt kaikista mainoksista. Tämä on perheystävällinen peli, joten kaikki voivat pelata ja se ei maksa rahaa💸. Jos pidät ruoasta, pidät tästä pelistä🍲🍙. Siksi annan tälle pelille 3 tähteä ⭐⭐⭐😊.
Aivan liikaa mainoksia. Peli on hyvin yksinkertainen ja viihdyttävä rauhoittavalla tavalla, mutta taattu mainos jokaisen lyhyen <1min aterian jälkeen ja yleensä toinen heti sen jälkeen, ja jos sinulla on "erikoisvieras", sinun on katsottava vielä toinen mainos palvellaksesi häntä. Toivon, että olisi tapa pudottaa muutama taala ja poistaa mainokset.
Samaa mieltä kavyan kanssa joo joo....ja asiakkaat näyttävät eläinten risteytyksiltä ilmaisilta malleilta samoilla kasvoilla sama vartalo sama kaikki, mutta niissä on vähän eroa, mutta eivät silti kopioi muita pelejä ja mainos on niin paha, että ihmiset sotkevat tahallaan, ja miksi laittaisit sketolit sop-kulhoon? tämä peli on hajanainen
Kiva pelata🍯🌺✨
En todellakaan pidä siitä, koska se jäätyy ja häiritsee ilmaiseksi ja se on hidas, joten en suosittele tätä sovellusta, tämä on minun mielipiteeni yw😌😌❤️
Antaisin tälle pelille 0 tähden luokituksen, jos voisin. Yritti avata pelin. Ja 3 eri yritystä, se sammuu ensimmäisen kerran ensimmäisen latausnäytön jälkeen. Sitten yritti ladata sen uudelleen joka kerta ja jumiutui toiselle näytölle. Todella turhauttavaa. Ei lataudu uudelleen ollenkaan.
Tämä on super hauska peli!!!! Mainokset tulevat näkyviin aivan toiseksi. Joskus saatte rullata sushia etkä tiedä, missä sovellus ponnahtaa esiin, ja odotatte sen sanovan "Ohita lisää", joten mielestäni tämä peli on erittäin hauska, mutta monien lisäysten vuoksi se on erittäin ärsyttävää. . Toivottavasti tästä oli apua
Rehellisesti sanottuna vaikuttaa hienolta peliltä, mutta en ole vielä edes päässyt tasolle 2 ja se on kaatunut 7 kertaa ja se hidastaa huomattavasti puhelimeni toimintaa ja aivan liikaa mainoksia! Vaikuttaa amatööripelien luojataktiikilta! Jos todella haluat ansaita rahaa ja menestyä pelin, et voi vain olla mainoksia kaikkialla tahtomattaan! Ne on levitettävä tasaisesti, muuten useimmat ihmiset vain poistavat sovelluksen, kuten minusta tuntuu tekevän juuri nyt! Uskoin tähän peliin, mutta rehellisesti sanottuna uskoni on jo mennyt
Sushi Roll 3D - Cooking ASMR Simülasyon cxm
Peli on niin hyvä, että haluan kokkiksi isona ja tämä peli opettaa minulle kuinka tämä peli on niin mieletöntä 🤯🤯🤯🤯🤯
Rakastan tätä peliä!, mutta siellä on paljon mainoksia! Jokainen painamani painike on mainos. Lisäksi, kun valitsen lautasen, se näyttää aina "😑" kasvot, miksi? Olen pahoillani, mutta minun on annettava tälle kolme tähteä.
Pidän siitä, että kokoamassa ei ole vain sushia, vaan myös misokeittoa, salaatteja jne. Silti se kyllästyy melko nopeasti
Todella hauska peli, mutta aivan liikaa mainoksia, kuten joka 2. minuutti, kun suoritat jotain, on mainos. Maksan mielelläni mainosten poistamisesta, mutta se ei ole vaihtoehto. Se häiritsee peliä liikaa. Poistan asennuksen, jos se käy hermoilleni liikaa.
Sammuta wifi tai valitsemasi lentokonetila, niin mainoksia ei enää näy
Ehdottomasti roskakoriin mainoksia kaikkialla, joka sekunti. Paina painiketta mainos, käänny ympäri, mainos istu alas -mainos, hengitä mainos. Peli näyttää myös vain selviytyvän muista peleistä. Jos arvio olisi negatiivinen, se ei edes riittäisi osoittamaan, kuinka TRASH tämä peli on. En todellakaan suosittele, se ei ole 2 megan pureman arvoinen. Nauti vain elämästäsi äläkä lataa. Hei hei!
Jokaisen tason suorittaminen kestää noin 20 sekuntia, mutta jokaisen tason lopussa on mainos, ja jokaisen mainoksen ohittaminen kestää noin 5 sekuntia, joten 1/5 tähän peliin käyttämästäsi ajasta on mainosten katselua.
Pelattavuus olisi ollut paljon parempi, jos mainoksia ei olisi näkynyt joka kerta kun tein nigiriä tai sushia
Maailman paras peli ikinä!
Hyvä vain, että mainokset ovat intensiivisiä. Ja en koskaan saa täydellisiä pisteitä, koska lautaset eivät ole koskaan oikein. Lautas ei saa olla asia, se on valinta.
98% tästä pelistä on lukittu mainosten taakse, bonuskierrokset? Pitääkö katsoa mainos uusia tapoja valmistaa ruokaa? Täytyy katsoa mainos, haluatko uuden lautasen? Mainos, mainos ja lisää mainoksia. Tämä olisi voinut olla hyvä peli, mutta nämä kehittäjät eivät välitä kuluttajista, he haluavat vain mainostuloista saatavia joutotuloja.
Block Puzzle Başsındırma dlp
Oletko paljon ahne mainoksiin? Meillä on jo mahdollisuus katsoa mainoksia itse, mutta sen lisäksi mainos näkyy joka toinen taso. Se on niin ärsyttävää, koska mainosten latautuminen kestää ikuisuuden, kunnes itse peli on ärsyttävää.
Se on hieno peli, mutta mitä lautaselle kuuluu? Se on todella ärsyttävää.. Joten annan vain 3 tähteä lautasjutun ja sen vuoksi, kuinka kiukkuinen raaka kala on.
Se on hyvä ja se on todella hauskaa, mutta ehkä voisit ottaa joitain, koska koko ajan tason jälkeen se pelaa mainosta, mutta muuten mielestäni se on hieno peli vain mainoksien suhteen, jos voit, mutta kiitos pelistä👍 👏😁
Aivan liikaa mainoksia. jokaisessa tilauksessa on mainos, ennen ja jälkeen. saadaksesi rahaa ja lautasia, sinun on katsottava mainoksia. peli on rakennettu mainoksille. mutta annan kolme, koska grafiikat ja aterian valmistusvaiheet ovat tyydyttäviä.
Hauskaa, mutta mainoksia on aivan liikaa. Voisin nähdä itseni hukkaavan tunteja tälle pelille, mutta on vaikea haluta sitä, kun minun on katsottava mainos tehdäkseni melkein mitä tahansa! Ei ole mahdollisuutta lunastaa palkintojasi perushinnalla tekemättä mitään. Vaihtoehtoina on kertoa palkkiosi (yleensä 3 kertaa) katsomalla mainos tai olla lunastamatta niitä ollenkaan. Jos minulla olisi mahdollisuus ottaa se perusarvolla *tai* kertoa se, nauttisin tästä pelistä paljon enemmän.
Amazing 𝔾𝕒𝕞𝕖 𝕚𝕥 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝑩𝒆 𝒏𝒊𝒄𝒆 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒉𝒐𝒏𝒆 𝒏𝒐 𝒂𝒅𝒔 𝒏𝒐 𝒂𝒑𝒑 𝒑𝒖𝒓𝒄𝒉𝒂𝒔𝒆𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒆𝒔𝒕 𝒈𝒂𝒎𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒂𝒘 𝒑𝒂𝒕𝒓𝒐𝒍 𝒓𝒆𝒔𝒄𝒖𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒕'𝒔 𝒄𝒐𝒐𝒍 # 𝒈𝒐𝒐𝒅 𝒈𝒂𝒎𝒆 𝒅𝒐𝒏𝒕 𝒓𝒆𝒑𝒐𝒓𝒕 𝒊𝒕 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒈𝒂𝒎𝒆 𝒅𝒐𝒏𝒕 𝒓𝒆𝒑𝒐𝒓𝒕 𝒊𝒕 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒄𝒐𝒐𝒍𝒆𝒔𝒕 𝒅𝒐𝒏𝒕 𝒓𝒆𝒑𝒐𝒓𝒕
Tämä peli on erittäin hauska, mutta se on niin ärsyttävää 🙄, että kun yrität päivittää se ei anna pls parantaa sitä😉😁
Ei edes lähellä mainoksia. Pelasin ensimmäiset 3 kierrosta ja lopetin. Asiakas pyytää jotain ja sinä teet jotain täysin erilaista. Et myöskään tee vain sushirullia, mikä oli se osa, joka näytti minusta hauskalta ja sai minut lataamaan sen. Tein sushirullan ilman oikeita ainesosia, koska niitä ei tarjottu, nuudeleita kulhossa, jossa pitää vain pitää sormea alhaalla, ja sitten kalaviipaleet, jotka eivät olleet sen kaltaisia, mitä luulin tekeväni.
Melko hauskaa hyvin rennolla tavalla, mutta mainosten määrä/tiheys on erittäin vastenmielistä. En välitä joistakin mainoksista silloin tällöin, mutta tämä on kirjaimellisesti 30 sekunnin välein.