Post by onurulasle on Mar 16, 2022 23:45:30 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cytoid: A Community Rhythm Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cytoid: A Community Rhythm Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack spill (øk nøkler) ▞▞▞
▞▞▞ Cytoid: A Community Rhythm Game 2022 version ▞▞▞
Solid spill, men mangler utropstegn på skjermen hvis jeg fikk perfekt treff eller en glipp. Jeg reduserer én stjerne for å være så sinnsykt vanskelig. Sanger går for raskt i cytoidIO, det gir ingen mening
Altfor vanskelig
påloggingsfeil kan ikke fikse det wifi full Jeg hater dette
Den er uspillbar, fortsett å krasje etter at jeg åpner appen
2.0-oppdateringen var fin, men det er nå betydelig vanskeligere å få perfekte notater? Jeg har prøvd å kalibrere enheten min om og om igjen, men jeg vil fortsatt alltid komme tidlig uansett hvor nærme jeg var skanneren, men bortsett fra det er det fortsatt et flott tilpassbart spill.
Veldig morsomt!! Fra opplæringen var jeg interessert. Skulle bare ønske den ikke krasjet telefonen min. Den er så treg og rotete på den at jeg ikke kan spille. Det kan bare være telefonen min eller appen. Likevel veldig bra spill!♡
<a href=""></a>
Det er virkelig fantastisk når du logger på og laster ned annen musikk, men da jeg lastet ned mange musikk én gang, var det veldig bra. Noen dager senere prøvde jeg å laste ned musikk fra fellesskapet igjen. Selvfølgelig må du være på nett, ikke sant? Når jeg slo på dataene mine og kom til fellesskapet, prøvde jeg å laste ned flere musikk, men det står alltid: "Kan ikke pakke ut musikk". Eller noen ganger gir den meg et varsel nederst om at det ikke er godkjent.
Det virket som et bra spill, men tillot meg aldri å opprette en konto og sa bare at det allerede fantes en selv om jeg aldri har sett dette spillet før uansett, med mindre dette blir fikset, vil jeg ikke komme tilbake til det.
Cytoid: A Community Rhythm Game இசை xsog
Er det noen mulige måter å legge til min egen musikk i dette spillet?
spillet er faktisk morsomt Jeg skulle bare ønske at spillet har flere hendelser
Jeg vet ikke hva som skjer eller hva som er årsaken til at dette skjer, men alt i online-modus fungerer ikke. Jeg kan ikke logge på kontoen min uansett hva jeg gjør (det stod ikke noe, det var bare at jeg ikke kan logge på), kan ikke laste opp poengsummene mine på nettet, det står bare feil 403, og til very *friendly* persont kan jeg Ikke se coveret/albumet og høre forhåndsvisningslyden selv om jeg har en ganske god internettforbindelse. Fra det jeg har lest i den andre anmeldelsen, ble ikke spillet oppdatert på et år, noe som er trist siden dette spillet er🔥
GRAFIKK VAKKER!! UI PERFEKT!!! GAMEPLAY VAKKER!! 10/10 PERFEKT en ting du må legge til er fargepalett
Jeg har spilt et par rytmespill, men bare noen få holdt fast med meg. Dette er en av dem. Det er ganske fengende. Jeg har hørt at spillet ligner på cytus, men jeg har aldri spilt det før. Det ville vært fint om dette hadde en opplæring i spillet. Det tok meg ganske lang tid å finne ut av reglene, men jeg er fortsatt usikker på en rombeformet tone. Jeg har ikke vært i stand til å spille dette spillet online før nå når jeg prøver å koble til kontoen min, står det at Cytoid-servere er nede.
det er morsomt å spille dette, jeg vet at cytus2 er bedre, men dette er måten å forstå og spille dette på hvordan jeg skulle ønske de var flere sanger som Miku og andre anime og morsomme klipp inn i spillet .. bra jobbet folk god jobb
Jeg har spilt dette spillet en stund nå, og jeg har et par ting å si om spillet: spillingen er flott (lik cytus) for ikke å nevne at alle spaker i utgangspunktet er gratis, det eneste er at dommen er så streng at noen ganger kan ikke like å spille spillet fordi jeg fokuserer som en gal selv på enkle nivåer bare for å få en høy nøyaktighet eller poengsum. Vennligst gjør vurderingene dine mindre strenge, og jeg kan endre vurderingen min til 5.Etter at jeg har spilt dette spillet, kan jeg bare si at dette spillet i utgangspunktet er cytus ll, men en gratisversjon, gameplay og mekanikken er den samme, men dette spillet har en flerspillermodus som cytus ll ikke har, ellers selve spillet ikke verst! Hvis du ikke hadde råd til cytus ll, kan du prøve dette i stedet!!
Cytoid: A Community Rhythm Game Musik ppgb
Da jeg først åpnet den, kjørte appen fint og jevnt. Noen få lastefeil her og der, men de ble løst noen minutter senere. Det virkelige problemet kom da jeg bestemte meg for å slå på trefflyd. Den bevegelige linjen eller dømmelinjen forsvant, og det er et klart problem fordi jeg ikke vet når jeg skal slå toner. Jeg har allerede slått av trefflyden, startet på nytt og tvangstoppet appen, men linjen er fortsatt borte.Litt synd fordi jeg gledet meg veldig til å spille.
Et veldig bra spill dette spillet er Cytus, men de fleste av sangene er laget av fellesskap, overraskende nok er det mange gode listede sanger i dette spillet
Cytus kopi
Cytoid: A Community Rhythm Game Muzică ijl
Jeg synes det er et flott spill, 10/10 på gameplayet, men helsesystemet er DOGnuts, jeg spiller nesten et helt kart og så går jeg glipp av fem toner nær very *friendly* personten og insta taper, og det er ikke så ille, det verste. er at det er praktisk talt umulig å få helsen tilbake etter at du har mistet den, vær så snill å lag et bedre helsesystem, du har et stort potensial i spillet ditt, men det er rett og slett ikke mulig å spille på den måten, du må i utgangspunktet spille hvert kart ellers taper du
Kan fortsatt ikke få det til å fungere. Jeg laster ned sangfilene, men ingenting skjer. Jeg ventet noen måneder med å skrive dette og tenkte at dette ville bli fikset, men det er det fortsatt ikke
Det er et diagram som ble uspillbart etter den siste oppdateringen (fikk meg til å angre så mye på at jeg oppdaterte cytoid) sangen "You are the miserable" kartlagt av Wanderer Zariq sitter fast på den mørke skjermen og spillet reagerer ikke lenger, så jeg måtte starte det på nytt. Andre hitlister er fine, men jeg ønsker at du skal fikse det (jeg oppdaterer anmeldelsen min til 5* etter) siden den er en av favorittlistene mine og andre hitlister på samme sang ikke på langt nær som en tiltalende erstatning for den. Løs problemet kjære utviklere
det er for det meste et bra spill, men knappeteksturene er litt for enkle etter min mening, og det gjør den visuelle opplevelsen litt skuffende.
Jeg spilte rytmespill i lang tid både på PC og telefon, men det er noe med dette spillet uansett hvor mye jeg fikser tempoet og fikser sangsynkroniseringen for notene, og noen sanger er bare for komplekse å jobbe med. Tidspunktet for treff på noten er langt unna, hvorfor bli selv om du treffer dem, så klassen ikke spillet som et treff, så du mistet kombinasjonen din over dårlig treffregistrering og for noen har en tendens til å spille mer fartsfylte beat-kart. Beklager, jeg kan virkelig ikke anbefale noen dette spillet
Det lar meg ikke logge på
Enkel å spille, helt gratis. Det fellesskapsdrevne aspektet av dette spillet gjør det virkelig flott, å kunne kartlegge dine egne sanger og dele dem med andre er fantastisk. Fellesskapet er flott.
Vennligst forbedre synkroniseringen. Den synkroniserer egentlig ikke, og når du trykker på notene, er det vanskelig å perfeksjonere en. Jeg håper du vil forbedre spillet ditt, og jeg har likt det i en måned nå. Fortsett det gode arbeidet😉
Ripoff av cytus 1 og 2 Jeg vil heller kjøpe den første eller andre hvis jeg var deg
Cytoid: A Community Rhythm Game Musik rza
Så gøy, så jeg er en noob på Cytus og har ingen penger dette spillet reddet meg, og som om jeg blir komfortabel med tingene thx jeg setter pris på spillet ditt
Det er et bra rytmespill. Problemet er at DET STIER JEG ENDRET SYSTEMTIDEN NÅR JEG IKKE GJORDE det. HVORFOR HAR DET BETYDELSE OM TIDEN ENDRES D HUH? DET ER DUMT. IDIOTER IDIOTER IDIOTER. HVOR DUM MÅ DU VÆRE FOR Å GJØRE DEN FEILEN HÆ? DYMMER DYMMER DYMMER
Brukergrensesnittet til spillet er perfekt, og det er fellesskapssanger.
Virker veldig morsomt å spille hvis det ikke var for det faktum at det ikke reagerer på mine berøringer. Ikke sikker på om dette er et problem med telefonen min eller selve appen, men selv etter kalibrering og rekalibrering to ganger var det fortsatt en merkbar forsinkelse.
Jeg kan ikke laste ned nivåer, bare svart skjerm dukket opp, hjelp meg
Spillet er fint, men jeg kan ikke legge til sanger og får stadig feilmeldinger
Cytoid: A Community Rhythm Game Zene gkhj
Det er et fint spill, jeg elsker det, men det trenger bare litt mer forbedring, noen ganger teller ikke tonene når jeg trykker, men det er ikke enheten min, siden de andre rytmespillene fungerer bra, vær så snill å fikse dette snart, jeg liker å spille dette spillet mer, forresten, hvorfor er det så mange ekstreme lvler på fellesskapet? qwq så vanskelig